Day 25 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu Day 25 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu

Day 25

Blijf op de hoogte en volg Yazmin

28 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Swazini

Vanochtend zijn we op Ocean safari gegaan. Op een speedboot vertrokken we met vol gas naar de zee. Met de golven vliegt de boot echt over het water wat aardig eng is. we hebben gigantische whale sharken gezien die uit en water sprongen. En we hebben gezwommen met Marta's. De gids zei dat het maar een kleintje was, 'maar zo 5/6 meter'. Tijdens het snorkelen is iedereen gebeten door kwallen behalve ik. En het is maar goed dat ik dat pas toen we terug kwamen hoorde anders had ik echt geen voet in het water gestoken. Toen we weer net volle speed terug vaarde en we het strand bereikte stopte de bood niet. Hij vaarde vol het strand op en de hele bood kantelde bijna. Iedereen gilde het uit, maar het blijkbaar de bedoeling. Toen we terug kwamen had wawau een lunch voor ons gemaakt, rijs met een saus en kip. En daarna zijn we weer gaan zonnen op het strand. S'avonds zijn we naar de bioscoop gegaan. Gratis entree en popcorn! De film the age of adeline draaide maar halverwege viel ik in slaap. Het was wel een hele chile bios er waren allemaal van die hele grote banken waar je op kon liggen. Daarna hebben we nog even in de bar onder de bios gezeten..