Day 27 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu Day 27 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu

Day 27

Blijf op de hoogte en volg Yazmin

31 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Swazini

Floor en ik gingen vanochtend surfen. We hadden om 9 uur bij liquid adventures afgesproken en daar aangekomen werden we heel sneaky door een van de personeel leden naar een andere surf school geleid. Waarschijnlijk vriendjes politiek. Eerst vertrouwde we het niet helemaal maar achteraf was het echt een goede man en gaf die een goede les. Het surfen was wel heel lastig, we vielen erg vaak. En ons bikini topje vloog de hele tijd omlaag door de golven. Uiteindelijk had ik toch de slag te pakken en heb ik meerdere keren echt op het board gestaan en gesurft. Toen we terug kwamen hebben we gedoucht bij de douches op de campingplaats. Deze douche heeft namelijk wel een goede straal en is warm. En onze douches hebben een lullig pis straaltje en zijn lauw. Na de lunch Floor, Amelie, Steven en ik weer gaan quad biken. We hadden nu een andere gids en deze was veel beter. Hij gaf tekens wanneer we zachter moesten of naar links/rechts gingen. En hij gaf pauzes voor onze duim omdat je met je duim gas geeft. Ook wou hij ons heel graag de vuurtoren laten zien en stopte die soms om ons allemaal persoonlijk even te fluisteren waar deze was. Op de terugweg knalde Steven tegen mijn quad waardoor deze tegen de boom aan vloog. Gelukkig stond ik stil dus ging het niet hard maar Steven was wel helemaal in paniek. Maar we waren weer aan het rijden voordat de gids onze miste. Even later ging Steven's quad kapot, daarom ging de gids op die van hem maar hij ging zo sloom dat wij alvast terug mochten rijden. Toen gingen we echt met volle gas terug want er was niemand die zei dat we zachter moesten. We hebben daarna gauw de quad terug gebracht en zijn er van door gegaan. In de avond zijn we naar een house party van iemand van Liquad adventures gegaan. We konden alleen het huis eerst niet vinden dus we liepen maar een beetje in het pikkendonker rond te lopen. Toen we het eindelijk gevonden hadden en binnen kwamen was het een dikke tegenvaller. Er lagen allemaal matrassen op de grond waarop we konden zitten en er was geen muziek en maar zo'n 20 mensen. Er was ook nog een groot feest op de markt maar ik voelde me nog steeds niet zo lekker en was erg moe en daarom zijn Lavuna, Floor, Wawau en ik er niet al te laat weer vandoor gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yazmin

Actief sinds 21 Juni 2015
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 5962

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 05 Augustus 2015

Mijn reis naar Afrika

Landen bezocht: