Day 29 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu Day 29 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu

Day 29

Blijf op de hoogte en volg Yazmin

02 Augustus 2015 | Zuid-Afrika, Swazini

Vandaag is de laatste dag in Afrika. Om 9:30 zijn ik en Floor naar de Cables gegaan om nog de laatste boodschappen te doen. In de supermarkt kwamen weer twee jongens naar ons toe wie vroegen of ze met ons mochten praten. En weer gaven we onze undercover namen Lisa en Emma. Als laatste wouden ze weer met ons op de foto. Dit is al de zoveelste keer dat mensen vragen of ze met ons op de foto mogen, net of we beroemdheden zijn. Om 12 uur zijn we naar een mini safari parkje gebracht en hebben Floor, Lavuna en ik daar paard gereden tussen de zebra's, impala's en allerlei andere dieren. Dit is wel de laatste keer dat ik op een paard stap want ik kan er niks van. Mijn paard was blijkbaar bang voor water en ging dan telkens de verkeerde kant op waardoor we bijna van een afgrond vielen. Ik moest dan het paard achteruit laten lopen en weet ik veel wat en ik vond het maar helemaal niks. S'middag zijn we met de taxi weer naar de Swazi candles gegaan. De vorige keer waren er veel marktjes dicht door het slechte weer. Nu waren we te laat en was het weer het geval. Floor wou graag voorin zitten in de taxi en ik vond dat meer dan prima want dat is maar erg ongemakkelijk. En dat heeft ze ook gemerkt op de terugweg. De taxi chauffeur vond haar namelijk opeens leuk en vroeg vragen zoals: Ben je getrouwd en heb je een kind? Hij bleef maar door gaan over dat ze het meisje was naar wie die opzoek was en dat hij 4 jaar lang voor haar zal wachten. De man was alleen 45 jaar dus het was maar een smerig ventje. Ik zag de lol er alleen wel van in. En zij dat ik ze goed bij elkaar vond passen en wel even met 'Emma' zal praten. Huilend van het lachen kwamen we weer terug bij de lodge waar we met z'n allen een laatste feest maal hebben gemaakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yazmin

Actief sinds 21 Juni 2015
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 5959

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 05 Augustus 2015

Mijn reis naar Afrika

Landen bezocht: