Day 12 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu Day 12 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu

Day 12

Blijf op de hoogte en volg Yazmin

16 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Swazini

Elise voelde zich niet zo lekker vanochtend en wou graag thuis blijven. En aangezien onze school erg ver weg is en tijdens het overstappen naar de andere bus we een tijd in dat dorpje moeten staan waar we worden over stormt door de mannen van de busjes wie willen dat je hun bus neemt, wou ik deze reis liever niet alleen doen. Ik ging daarom mee naar de school van Isabelle en Floor. Dit was zo andere school. Er zaten ten eerste veel meer kinderen op, daardoor waren er ook 2 klassen, 1 voor kleintjes van 3 tot 4 jaar en de andere klas voor de iets oudere van 5 yoy 6. Iedere klas had 2 leraren en alle kinderen hadden schriftjes waarin ze huiswerk kregen. De kinderen van klas 2 konden zelfs al een beetje schrijven en dat zie ik de kinderen op mijn kinderen niet doen. Ik werd er echt een beetje verdrietig van dat ik besefte dat mijn school zo slecht is. Toen we weer terug gingen waren we binnen een kwartier terug, dat is wel wat anders dan de terugweg van mijn school. Door de paardrijles van gisteren waar we ons nutteloos voelde hadden ik en Floor echt geen zin om naar de homework club te gaan. We zeiden daarom dat Floor zich ziek voelde en ik bij haar moest blijven en nadat ze weg waren hebben we heerlijk aan het zwembad gelegen. Toen de andere terug kwamen bleek het toch wel erg leuk te zijn en hebben ze de kinderen goed geholpen. We hadden misschien toch beter wel kunnen gaan, maar aan het zwembad liggen was ook lekker. In de avond gedroeg Wenen zich weer super raar. Ze ging weer helemaal raar dansen en ik en Steven gingen voor de verandering een keer mee dansen en dat vond ze helemaal geweldig en ze ging helemaal los. Iedereen lag al een halfuur in bed, maar zij stond nog steeds voor haar bed de dansen. Het blijft echt een super raar mens maar we hebben er wel heel erg om kunnen lachen vanavond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yazmin

Actief sinds 21 Juni 2015
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 5952

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 05 Augustus 2015

Mijn reis naar Afrika

Landen bezocht: