Day 26 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu Day 26 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu

Day 26

Blijf op de hoogte en volg Yazmin

30 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Swazini

Naar het ontbijt zijn we lekker op het strand gaan liggen tot 12 uur. Toen zijn we naar het marktje verderop gegaan. Floor en ik werden een beetje helemaal gek van al die zeurende mensen. Daarom gingen we een beetje met ze auwehoeren, dat was wel leuk. Om half 2 gingen we lunchen en na de lunch gingen we quadbiken. Eerste uur zat ik bij steven achterop omdat er niet genoeg quads waren. We stopte halverwege bij een super mooi luxe restaurant. Hier hebben we wat gedronken en genoten van uitzicht en daarna reden we terug. Nu reed ik met floor achterop. Eerst zat ik verkeerd en kon ik niet naar links sturen dus floor gilde het uit, maar daarna was het helemaal mijn ding. We vonden het zelfs zo leuk dat we morgen weer gaan!