Day 16 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu Day 16 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu

Day 16

Blijf op de hoogte en volg Yazmin

20 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Swazini

Vandaag gaan we de visa voor Mozambique regelen. Hiervoor zijn we s'ochtend naar de ambassade gegaan om dit te doen. Voor de visa was ook een pasfoto nodig dus die lieten we maken. Ik verwachte gewoon een foto hokje of iets maar in daarvan werden we gewoon tegen een witte muur van een huis gedrukt en werd er een foto met een goedkoop cameraatje gemaakt. En dit word dan een 'professionele' foto genoemd. Een beetje raar maar wel grappig. 'S middags gingen we naar Metenga dat is een nagemaakt dorpje van vroeger met van die stro hutten. Hier hebben we een rondleiding door gekregen en een voorstelling gehad van een Afrikaans dansen. Ik ben zelf ook nog uit het publiek gehad om een dance move te leren. Hierna zijn we verder de berg op gereden en naar een waterval, het water was echt ijskoud wanneer je alleen je voet erin deed, deed het al pijn. Maar toch hebben Steven, Floor en ik erin gezwommen. Daarna hadden we een voorlichting over Mozambique en toen we terug waren heb ik weer een wasje gedaan. Ik kwam erachter dat alle prut wie er stond wie ik gebruikte de eerste keer helemaal geen wasmiddel was. Ik kreeg wasmiddel van een vrouw wie er werkte en dat sopte zo lekker en rook ook zo goed dat ik helemaal enthousiast mijn wasje heb gedaan. Het word misschien toch wel mijn ding en het bespaart toch weer een beetje geld ;) Als avond eten kregen we weer typische Afrikaanse pap dat echt zo droog en smakeloos is, dat het echt mijn strot uit komt. Maar goed ik doe maar alsof ik het lekker vind! 'S avond hebben we weer een beetje gechilt en zijn weer vroeg ons bed ingekropen omdat morgen ons weekend voorbij is en het werk weer begint.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yazmin

Actief sinds 21 Juni 2015
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 5973

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 05 Augustus 2015

Mijn reis naar Afrika

Landen bezocht: