Day 21 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu Day 21 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu

Day 21

Blijf op de hoogte en volg Yazmin

25 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Swazini

Ik heb uitgeslapen tot maar liefs 11 uur. De eerste keer sinds dat ik hier ben dat ik tot later als 9 uur slaap. De andere zouden om 10 uur gaan quad biken maar iedereen had zich verslapen of was te moe om op te staan. Ik en floor hebben in de middag aankopen gedaan voor Mozambique. Hier is namelijk geen supermarkt. er zijn 2 supermarkten en van allerlei winkels. Maar naar de eerste supermarkt was onze tas al zo zwaar dat we ergens een karretjes hebben gestolen en hiermee elke winkel zijn ingegaan. Zo zijn we zelfs met een winkelkarretje door een kleding winkel gegaan. Denk dat iedereen ons als loser verklaarde. 3 uur later gingen we met 9 volle tassen weer terug naar de lodge. We moesten staan in ons public busje wat echt vreselijk was, we stootte 30 keer ons hoofd. Nadat we onze koffer hebben ingepakt gingen we eten en met z'n alle gezellig gezeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yazmin

Actief sinds 21 Juni 2015
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 5972

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 05 Augustus 2015

Mijn reis naar Afrika

Landen bezocht: