Day 14 & 15 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu Day 14 & 15 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Yazmin Hoogma - WaarBenJij.nu

Day 14 & 15

Blijf op de hoogte en volg Yazmin

18 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Swazini

Ons eerste vrije weekend in Afrika! En wat gaan we doen: zip linen! Zaterdag hebben we onze spullen ingepakt en zijn we om 9 uur vertrokken ri bestemming. We gaan namelijk eerst naar een natuur park om daar te overnachten en dan zondag te zip linen. Iedereen verwachtte eigenlijk dat we op een camping kwamen met tenten maar het bleek dat we gewoon kleine huisjes hadden. De eerste keer tot nu toe dat we met een dak boven ons hoofd aten. Nadat we ons eten op hadden was ik zo moe dat ik om 9 uur al naar bed ben gegaan. En ik heb zo lekker geslapen want er waren namelijk echte dekbedden, heerlijk zacht en dik en ook het matras was zo zacht! Ook Floor zij dat ik er zo tevreden uit zag toen ik sliep. De volgende ochtend gingen we om 9 uur richting zip linen. Met soort safari trucks werden we naar de bestemming gebracht. En daar begonnen we dan. Bij zip linen hang je aan een touw en dan race je van de ene berg naar de andere. Bij de hoogste zip was er afgrond onder ons van 60 meter diep en de langste zip was denk ik 25 meter. Er was ook een heel smal hangbrug van ook een paar meter lang. En dat ding wiebelde zo en het was zo hoog dat ik dat nog het engste van alles vond. Toen we weer terug waren bij de huisjes hebben we hier geluncht en daarna zijn we naar een museumpje geweest op een berg, daarna zijn we de berg op gehiked en daar was een rots met van die verf wat men vroeger op je gezicht smeerde als make up. Als laatste zijn we naar een glas fabriek geweest waar van allerlei winkeltjes waren. Er was ook een chocolade winkel waar ik en Floor een chocolade shotje hebben gehad. Geen idee dat dat bestond. Toen we weer terug waren zijn ik en Floor naar het marktje verderop gegaan waar we iedereen winkeltje in moesten van die mensen en waar we de hele tijd 'sister' werden genoemd. Het word naar een paar winkeltje waar irritant dat riedeltje. 'Your my friend, I make a special price for you'. S' avond hebben we rond het kampvuur genoten van steven's prachtige zang en gitaar kunsten. Toen hebben we afscheid genomen van James hij werd namelijk de volgende ochtend om 7 opgehaald om weer ri huis te gaan wegens werk. Erg gek dat je in 2 weken als zo goede band met iemand kan hebben..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yazmin

Actief sinds 21 Juni 2015
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 5970

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 05 Augustus 2015

Mijn reis naar Afrika

Landen bezocht: